Thursday, January 24, 2013

Hello-Hello-Hello!

Assalamualaikum!

Hello dearies!

Welcome to my shopping blog. Penat gila aku cari nama di tengah malam buta semata nak menamakan blog shopping ni lah!

Mula-mula letak Little Q brands outlet, kemudian rasa tak sedap, letak kaki shopping, dah ada pula orang ambil address itu, lepas tu ambil shopping-shopping, pun tak boleh, last-last, amik kau!!

shopping-saja-kerjanya.blogspot.com

Bahahahha.. amat dekat bukan nama itu dengan tuan punya blog? Kihkihkih

Ok, just to inform that this is my official blog for any items that i want to sell. Ada banyak di sini. Sila lah browse through mengikut cita rasa anda. 

However, saya berbusiness hanya part time sahaja. Jadi sila lah banyak-banyak bersabar dalam meng-order dan sebagainya.

Sebab customers makin ramai lah saya mesti buka 1 blog baru. Hehe Thanks to all customers yang tak jemu-jemu repeat order dan percaya pada saya. 

Ok, sila lah menghayati entry-entry sale saya. You all kan memang SHOPPING SAJA KERJANYA! haha

Terms and conditions apply.

No comments:

Post a Comment